آگهی
آگهی

برای ارسال اخبار، مقالات، یادداشت ها و مطالب خود می توانید از این  قسمت  استفاده نمایید. پست الکترونیکی ما  info@koohnews.ir  است و سامانه پیام کوتاه کوه نیوز نیز  30005370  میباشد. برای تبلیغات در کوه نیوز، این  صفحه  برای تماس با ما، این  صفحه  و برای حمایت از کوه نیوز این  صفحه  را مشاهده کنید

تلاش مهدی عمیدی بر روی قله کی تو
سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷

لحظاتی پیش طی یک تماس تلفنی با خانم لیلی مهذب مدیر فنی شرکت سرزمین خورشید با خبر شدیم که مهدی عمیدی کوهنورد شایسته کشورمان، ساعت ۱۱ صبح امروز تهران را به قصد صعود قله سرسخت کی تو به مقصد اسلام آباد ترک کرده است.

گفتنی است مهدی عمیدی به همراه یک زن کوهنورد آمریکایی به صورت مستقل بر روی این قله تلاش خواهد کرد.

شایان ذکر است، مهدی عمیدی چندی قبل تواسته بود با موفقیت قله دائولاگیری را نیز صعود نماید. هم اینک عظیم قیچی ساز دیگر هیمالیانورد کشورمان در تلاش برای صعود این قله است.

 
نام شما
پست الکترونیکی شما
لطفا دیدگاه خود را در قسمت زیر بنویسید

نظرات   

 
0 گروه کوه نوردی فراز ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ ۰۸:۳۹
با آرزوی موفقیت
www.faraz-mg.ir
پاسخ
 
 
0 مهدی اسدی ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۱۹
سلام مهدی جان!
می دونم که حتما همه این کامن ها رو می خونی.
برات ارزوی موفقیت می کنم. فیلم و تیزر زندگنامه جعفر ناصری رو ساختم و پخش شد با اینکه نسخه اصلی برای پخش نرسید اما بچه ها راضی بودند. خیلی ها هم از حضور تو خوشحال و متعجب شدند. فرداش بهت پیام دادم که تشکر کنم اما همون روز تو رفته بودی و بهت نرسید.
برای من موفقیتت تنها صحیح و سالم بونته نه صعودت. اما هم برای سلامتی و هم صعودت دعا می کنم.
پاسخ
 
 
0 اریا سرانمهر ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ ۰۰:۰۲
موفق باشی دوست دارم از دوستم جعفر ناصری یاد ی کنی
پاسخ
 
 
0 جعفری ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ ۱۶:۲۵
سلام
سوال جون مهدی جان نیست که جواب شما رو بده ولی من آقای عمیدی رو قبول دارم (هر چی که بگه درست میگه به کسی هم دروغ نمیگه که بخواد خودشو پیش شون عزیز کنه ) مثه بعضیا... نیست .
مهدی جان امیدوارم که بسلامت و و با سربلندی به ایران برگردی
با آرزوی موفقیت
پاسخ
 
 
+2 محمد کرمانی ۱۳۹۱-۰۴-۲۱ ۱۶:۰۳
ما در اوج برای موفقیت وسلامتی شما ( اقای عمیدی)دست به دعا برداشته ایم
مدیریت واعضاء باشگاه کوهنوردی اوج مشهد
پاسخ
 
 
+2 وبلاگ علم کوه ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۲۲:۲۱
مهدی عزیز منتظرت می مانم تا با افتخار برگردی وآمدنت را در قلبم جشن می گیرم وخداوند چشم دشمنانت را کوروکور بگرداندتالبخند زیبایت را نبینند .شکوهی
پاسخ
 
 
+1 سوال ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۲۱:۵۶
ببخشید یعنی انتشار فقط یک فریم عکس از صعود ایشون به دایولاگیری یا مانسلو این همه پیچیدگی و تشریفات داره ؟
فضای مجازی یه بستر فراگیره که اونور دنیا هم مخاطب داره و پیگیری میکنن
ایشون 3 ماه یا 6 ماه بعد میخواد به حداکثر دویست سیصد نفر تو تهران گزارش حضوری بده پس بقیه تکلیفشون چی میشه؟
چه اشکالی داره فعلا یه عکس منتشر کنه ؟ ایشالله موقع گزارش حضوری هم خدمتشون میرسیم.
این خواست ساده برای انتشار سند یک صعود چه ربطی به قواعد و قانون صعود داره ؟
پاسخ
 
 
+3 پیام رضابخش ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۲۱:۰۵
سلام درود بر مهدی عمیدی
انشالله که موفق باشه بدرود مهدی گل
پاسخ
 
 
+2 محمدرضا جمشیدیان ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۲۰:۲۶
اتفاقا دیشب فیلم صعود به کی 2 از شبکه یک سیما دیدم وامروز خبردوست عزیزم مهدی عمیدی شنیدم بسیار خوشحال شدم برای مهدی عزیز اول سلامتی دوم پیروزی بر قله سرسخت کی 2 ارزومینمایم
پاسخ
 
 
+3 رضا شهلایی ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۱۶:۴۲
درود بر مهدی عزیز پشتکار و تلاشش ستودنیست برایش.....سلامت ی.....موفقیت... .و افتخار ...را ارزومندم....
پاسخ
 
 
+1 نانگاپاربات ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۱۵:۵۴
آقا عمبدی عنوان کرد که در فرصت مناسب مانند صعودهای قبلی جشن صعودش رو برگزار می کنه و در آن روز عکسها و فیلم ها را به صورت عمومی نمایش خواهد داد.
ضمنا دوست خوبم سوال جون عزیز فکر می کنم که مهدی عمیدی بیشتر از من وتو از قواعد وقانون های صعود سر در میاره واونقدر با هوش هست که افرادی مثل تو نتونن به چالشش بکشن.
ایشالله از k2 سلامت برگردی مهدی جان.
پاسخ
 
 
+3 بابک سبزواری ۱۳۹۱-۰۴-۲۰ ۱۴:۴۴
انشالله موفق باشی استاد عمیدی عزیز و با سرافرازی و سربلندی و سلامتی برگردی .
پاسخ